FORENINGSPORTAL Foreninger i Sirdal

FamilieKRIK Sirdal

Livssyn

FamilieKRIK Sirdal vil vere med på å skape idretts- og friluftsglede for familiar i Sirdal! Per i dag arbeider me med ein base på Øksendalsheia, som skal kunne brukast av alle som ferdast der. Ta kontakt for lån av lavvo ved overnatting eller arrangement.

Sirdal bedehusforsamling

Grendehus og bedehus

Har det meste av arbeidet på Tonstad bedehus, og ellers på Tonstad eller i nærområdet. Det er også møte en gang i måneden på Tjørhom helsehus. Forsamlingen ledes av et styre hvor Jørgen Tjørhom er styreleder. Eirik Pettersen er ansatt som forsamlingsleder og er primær kontaktperson ved henvendelser.

Sirdal bygdekvinnelag

Bygdelag/velforening og ungdomslag

Bygdekvinnelaget er en møteplass for aktive kvinner. Vi er en pådriver for levende bygder og er opptatt av sosiale tiltak i bygdene. Vi er en viktig bidragsyter for kultur og tradisjon gjennom et åpent og inkluderende fellesskap.

Sirdal Historie og Kulturvernlag

Kultur, kunst og historie

Ønsker å ta vare på Sirdals historie. Gir ut årsskrift på omlag 100 sider som går til alle medlemmar. Årskriftet kan også kjøpast gjennom biblioteket og butikkar i Sirdal. Arrangerer Vår- og haustfest med underhalding og ulike fåredrag. Me nyttar Sigbjørn K. huset til møtelokale.

Nyttige lenker

Sosiale media